اسلایدر

نگاهی به فصل گذشته : شماره 1
هواداران چلسی

نگاهی خواهیم داشت به عملکرد پتر چک ، شماره 1 تیم فوتبال چلسی در فصل گذشته .

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران ، پتر چک به عنوان سنگربان اول تیم فوتبال چلسی نقش بسیار حساس و مفیدی در این تیم برای کسب قهرمانی در جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا داشت و توانست با عملکرد فوق العاده خود در مواقع حساس از دروازه اش دفاع کند.

پتر پس از بازی کردن برابر استوک سیتی و کسب تساوی در آن بازی نتوانست برابر وست بروموویچ و نورویچ سیتی روی خط دروازه اش بایستد و بازگشت تلخی بعد از مصدومیتش داشت و برای بازی خانگی برابر آرسنال که با نتیجه 5 بر 3 به سود قرمز های لندن تمام شد ، بازگشت.

اما پتر چک که از سال 2004 تا به امروز یک دروازه بان مطمئن برای چلسی نامیده شده است ، عملکرد دیدنی اش را ادامه داد و با مهار های زیبا و آمادگی بدنی بالا توانست یک بازی فراموش نشدنی برابر بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا انجام داده و چلسی را با کمک دیگر بازیکنان و دیمتئو به فینال لیگ قهرمانان برساند ، چک در برابر بارسلونا بارها مهار های زیبایی با یک دست انجام داد و دروازه اش را در بازی رفت بسته نگه داشت.

همچنین در فینال جام حذفی و برابر لیورپول نیز عملکرد فوق العاده ای داشت و یک ضربه سر از اندی کرول را روی خط دروازه اش مهار کرد که خیلی ها تصور کردند توپ از خط دروازه رد شده است که داور هم با چک هم عقیده بود و آن توپ به نام پتر چک ثبت شد.

فینال لیگ قهرمانان اروپا در مونیخ و شاید بزرگترین شب تاریخ چلسی و پتر چک ، شبی که پتر همچون ستاره در آلیانس آرنا درخشید و نویر ، همتای آلمانی اش در تیم بایرن مونیخ را کنار زد . پتر چک در آن بازی دراماتیک که با نتیجه 1 بر 1 تمام شد و به ضربات پنالتی کشید توانست قوت قلبی باشد برای دیمتئو و تمام آبی های سراسر دنیا.

در نیمه دوم و زمانی که بایرن صاحب یک پنالتی شد ، خیلی ها بایرن را قهرمان می نامیدند ، اما پتر چک به زیبایی ضربه آرین روبن را مهار کرد تا چلسی در بازی باقی بماند ، اما گرفتن پنالتی روبن پایان درخشش چک نبود و از پنج ضربه پنالتی بایرنی ها در ضربات پنالتی توانست 2 مهار دیدنی داشته باشد و مسیر همه آنها را درست تشخیص دهد.

آمار پتر چک :

تعداد بازی : 55 + 1

بازی بدون گل خورده : 19

پنالتی گرفته در وقت قانونی : 2

زمان حضور در زمین : 5334 دقیقه


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 28 خرداد 1391برچسب:نگاهی به فصل گذشته : شماره 1 ,
ارسال توسط مصطفی بختیاری